تور ویتنام نوروز 1403 | تور سایگون هالونگ دانانگ هانوی

تور ویتنام 2شب سایگون + 1شب هالونگ + 3شب دانانگ + 3شب هانوی | شروع قیمت تور از

از {{model.count}}
179,999,999 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
تعداد
نوع

تور ویتنام نوروز 1403 با یک برنامه ویژه اجرا می‌گردد که شما مسافر گرامی با انتخاب این تور به 4شهر از این کشور زیبا خواهید رفت. در این تور ویتنام بازدید از شهرهای سایگون، هالونگ، دانانگ و هانوی گنجانده شده که برای سفر در تعطیلات نوروز، می‌تواند یک انتخاب ایده آل باشد. در ادامه همین صفحه، می‌توانید برنامه سفر با تور ویتنام را مشاهده نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال نیز با کارشناسان کانتر فروش تور ویتنام تماس بگیرید.

تور ویتنام نوروز | تور سایگون هالونگ دانانگ هانوی

مسیر تور 9شب ویتنام: 2شب سایگون + 1شب هالونگ (کشتی کروز) + 3شب دانانگ + 3شب هانوی
ایرلاین تور ویتنام: آنلاین چک شود
تاریخ اعتبار: نوروز 1403
کودک 2-6
کودک 6-12
یک تخته
دو تخته
OC
*
نام هتل
1190$
+
پرواز
1450$
+
پرواز
2260$
+
پرواز
 1810$
+
پرواز
BB
4
THANG LONG OPERA /
 LE JARDIN HAUTE COUTURE

HANOI
LA REGINA LEGEND CRUISE
HALONG
SANDY BEACH RESORT
DANANG
EDEN STAR /
 SILA URBAN LIVING

SAIGON
1400$
+
پرواز
1765$
+
پرواز
2795$
+
پرواز
2125$
+
پرواز
BB
5
PAN PACIFIC
HANOI
AMBASSADOR CRUISE / INDOCHINE CRUISE
HALONG
AMBASSADOR CRUISE / INDOCHINE KOI HOIAN RESORT
DANANG
  LE MERIDIEN
SAIGON
1500$
+
پرواز
1870$
+
پرواز
2915$
+
پرواز
2335$
+
پرواز
BB
5
GOLDEN LAKE
HANOI
INDOCHINE CRUISE / AMBASSADOR SIGNATURE CRUISE
HALONG
KOI HOIAN RESORT
DANANG
NEW WORLD / LE MERIDIEN
SAIGON



توضیحات تور ویتنام نوروز | تور سایگون هالونگ دانانگ هانوی

  1. پرواز با هواپیمایی قطرایرویز یا امارات ارائه می‌گردد.
  2. جهت اطلاع از نرخ بلیط با کارشناسان مربوطه در تماس باشید.
  3. قیمت نوزاد آنلاین چک می‌شود.
  4. مدت زمان گرفتن مجوز پرواز برای مسافرین ویتنام ازسفارت یک هفته کاری می‌باشد.  
  5. ویزای ویتنام در فرودگاه در ویتنام پس از دریافت مجوز از مسافر به‌صورت لیبل در پاسپورت صادر می‌شود و هزینه آن 25دلار می‌باشد که در فرودگاه از مسافر دریافت می‌شود.

خدمات تور ویتنام نوروز | تور سایگون هالونگ دانانگ هانوی

  1. بلیط رفت و برگشت
  2. 9 شب اقامت در هتل با صبحانه
  3. ترانسفر فرودگاهی
  4. لیدر محلی
  5. خدمات درکشتی کروز فول برد
  6. بیمه مسافرتی
  7. مجوز پرواز برای مسافرین از سفارت
  8. پرواز داخلی هانوی – سایگون

تور ویتنام نوروز | تور سایگون هالونگ دانانگ هانوی

برنامه گشت تور ویتنام در نوروز 1403

روز اول تور ویتنام HANOI ARRIVAL

رسیدن به شهر هانوی به فرودگاه بین المللی شهر هانوی می رسید. به محض رسیدن به استقبال شما می آیند و به هتل در شهرزیبای هانوی منتقل می شوید. شب را در هتل سپری می کنید.

روز دوم تور ویتنام HANOI CITY TOUR & SHOPPING

برای بازدید از موزه قوم شناسی (دوشنبه تعطیل) - یکی از مقاصد ضروری در هانوی، که بینشی از فرهنگ متنوع ویتنام از 54 گروه قومی را به شما می دهد، تحویل بگیرید و انتقال دهید. سپس انتقال دهید تا از یک فنجان قهوه خوشمزه لذت ببرید. پس از آن انتقال به مجتمع مقبره هوشی مین - یک مکان مهم زیارتی برای همه ویتنامی ها. نمای بیرون از مقبره هوشی مین (روزهای دوشنبه و جمعه بسته است) - جایی که بدن مومیایی شده هوشی مین حفظ شده است. ادامه به خانه هوشی مین روی رکاب - ساخته شده به سبک اقلیت های قومی ویتنام، احاطه شده توسط باغ های سرسبز و آرام، بتکده یک ستون - برای اولین بار در قرن یازدهم ساخته شد، از چوب بر روی یک ستون سنگی شبیه به شکوفه نیلوفر آبی، نمادی از پاکی، برخاسته از دریای غم. سپس از محله قدیمی بازدید خواهید کرد که در آن می توانید فعالیت های واقعی زندگی روزمره مردم محلی در قدیمی ترین منطقه هانوی را به مدت حدود یک ساعت با ماشین الکتریکی جالب یا سیکلو با توقف در خانه اپرا، سایت بسیار معروفی در مسیر، تجربه کنید. برای گرفتن عکس و لذت بردن از محله قدیمی.

ترانسفر به مراکز خرید با مارک های بین المللی و مارک‌های ویتنامی باکیفیت، برخی از فروشگاه های بزرگ با لباس های Made in Vietnam که در آن مردم محلی منظم هستند. فروشگاه لاک الکل (محصولات صنایع دستی سنتی ویتنامی). برگشت به هتل یک شب در هانوی.

تور ویتنام نوروز | تور سایگون هالونگ دانانگ هانوی | مهروگشت آریایی

روز سوم تور ویتنام HANOI – HALONG

از هانوی به خلیج ها لونگ سفر کنید تا در میان مناظر دیدنی این خلیج بگردید. پس از بررسی‌های امنیتی و بررسی‌های امنیتی، برای لذت بردن از ناهار در حین گشت و گذار در دهکده ماهیگیری و بازدید از یک منطقه ساحلی، به دریا بروید. کشتی در یک جزیره توقف خواهد کرد. با خیال راحت به شنا بروید از نمایش آشپزی با سرآشپز در حالی که غذاهای سنتی ویتنامی را آماده می کند لذت ببرید. شام در کشتی سرو می شود. در شب، می توانید از کشتی کروز بخواهید ماهیگیری ماهی مرکب انجام دهد. یک شب در سفر دریایی.

روز چهارم تور ویتنام HA LONG – HANOI – DA NANG

روز را با ورزش صبحگاهی تای چی و فرصتی برای تماشای طلوع خورشید بر فراز خلیج خوش آمدید. پس از صرف صبحانه، از غارۀ باشکوه سنگ آهک دیدن کنید، سپس به قایق برگردید تا در حین بازگشت به اسکله، آخرین نگاهی به خلیج ها لانگ داشته باشید. برگشت به اسکله با خلیج ها لونگ خداحافظی کنید و برای پرواز داخلی خود به دا نانگ به فرودگاه نوی بای (هانوی) منتقل شوید. پس از ورود به فرودگاه دا نانگ، برای چک این و استراحت به هتل منتقل می شوید. یک شب در Da Nang/Hoian.

روز پنجم تور ویتنام BA NA HILLS WITH GOLDEN BRIDGE

پس از صرف صبحانه، ماشین شما را به هیلز با نا می رساند. سوار شدن به تله کابینBa Na -  به 2 رکورد جهانی گینس دست یافت. با یک انبار شراب 100 ساله از Ba Na Bynight دیدن خواهید کرد. قدم زدن برای بازدید و عکس گرفتن از پل طلایی با نا، مکانی زیبا برای چک-این که در سفر به تپه های بانا محبوبیت بیشتری دارد. از تپه Vong Nguyet، Linh Ung Pagoda، Thich Ca Phat Dai، اصطبل‌های قدیمی فرانسوی، باغ Tinh Tam و بالای خانه مشترک دیدن کنید. به تله کابین تا قله Nghinh Phong، ویلا Le Nim، Vong Nguyet Lau، پل معلق Ba Na و فتح کوه Chua در ارتفاع 1487 متری از سطح دریا ادامه دهید تا از منظره کوه های Ba Na و چشم انداز کل چشم انداز لذت ببرید. دا نانگ و کوانگ نام از بالا. تپه های Ba Na را ترک کنید و به دا نانگ بازگردید. بعد از شام، شما آزاد هستید که از شهر دیدن کنید یا با چرخ خورشید احساس را تجربه کنید. یک شب در Danang/Hoian.

تور ویتنام نوروز | تور سایگون هالونگ دانانگ هانوی | مهروگشت آریایی

روز ششم تور ویتنام CAM THANH COCONUT VILLAGE – HOIAN CITY TOUR

امروز باید یک روز واقعی هیجان انگیز باشد که در آن روستای Cam Thanh را کشف خواهید کرد. در حالی که به معرفی مختصری از تاریخ روستای نارگیل Cam Thanh گوش می دهید، در کنار رودخانه نارگیل آبی سوار قایق سبد می شوید. در غیر این صورت، رقص سبک قایق سبد محلی خدمه در قایق های ماهیگیری معمولی ویتنامی خود، می توانید خودتان آن را امتحان کنید. بعد از ظهر، شهر جذاب هوی آن را در امتداد کوچه‌های باریک با خانه‌های باستانی در هر دو طرف که با سبک چینی، ژاپنی و کمی اروپایی ترکیب شده است، کاوش کنید. پل سرپوشیده ژاپنی 400 ساله، سالن اجتماعات Phuc Kien و خانه Tan Ky چند پیشنهاد سریع برای برنامه شما به Hoi An هستند. علاوه بر گالری‌های هنری متعدد، موزه‌ها و خیاط‌فروشی‌ها، که می‌توانید لباس‌های سفارشی سریع تهیه کنید، نیز گزینه‌هایی برای بازدید هستند. یک شب در Da Nang/Hoian.

روز هفتم تور ویتنام DA NANG – SAIGON

تا زمان انتقال به فرودگاه برای پرواز داخلی به سایگون احساس راحتی کنید. پس از ورود به فرودگاه Tan Son Nhat، برای بررسی و استراحت به هتل منتقل می شوید. یک شب در سایگون.

روز هشتم تور ویتنام CU CHI TUNNEL – SAIGON CITY TOUR & SHOPPING

امروز، یکی از نکات برجسته سفر را با تجربه هیجان انگیز تونل های Cu Chi تجربه خواهید کرد - شبکه ای عظیم از تونل های زیرزمینی متصل کننده که توسط ارتش انقلابی ویتنام در طول جنگ مقاومت ضد آمریکایی با بیش از 200 کیلومتر طول و 12 متر عمق استفاده شده است. این تونل ها به عنوان نقاط مخفی، مسیرهای ارتباطی و تدارکاتی، بیمارستان ها، انبارهای مواد غذایی و اسلحه و محل زندگی بسیاری از جنگجویان ویتنام شمالی عمل می کردند. شما به خوبی راهنمایی خواهید شد تا این تونل شگفت انگیز را با احساسات فراموش نشدنی کشف کنید. بعد از ظهر، برای بازدید از کاخ اتحاد مجدد (کاخ ریاست جمهوری سابق) که در سال 1962 ساخته شد و به عنوان نمونه ای برجسته از معماری دهه 1960 شناخته شده است، اداره پست مرکز و کلیسای جامع نوتردام (برای تماشای ساختمان های معماری فرانسوی) به سایگون بازگردید. در زمان استعمار فرانسه ساخته شده است.

سپس تور خرید سایگون را در مراکز خرید بزرگ برای مارک های بین المللی و مارک های ویتنامی با کیفیت بالا، بازار Ben Thanh - نمادی از سایگون و میدان سایگون (برای مارک های بین المللی ساخته شده در لباس ویتنام، اینجا جایی است که مردم محلی برای خرید می روند) ادامه خواهید داد. پس از آخرین مقصد، می توانید به هتل برگردید یا در بازار که در مرکز قرار دارد لذت ببرید و خودتان به هتل برگردید. رستوران های حلال زیادی در نزدیکی بازار وجود دارد، یک بار بسیار خوب در سمت چپ بازار وجود دارد (بار OMG) و همه رستوران های خوب با تاکسی 1-2-3 دلاری هستند که می توانید از بازار به آن برسید. برگشت به هتل یک شب در سایگون.

روز نهم تور ویتنام SAIGON – MEKONG DELTA – SAIGON

از سایگون به سمت My Tho (واقع در قلب دلتای مکونگ) حرکت کنید. پس از ورود به My Tho، با قایق در رودخانه مکونگ و کانال های متعدد آن به بن تره بروید. از یک کارخانه آب نبات کوکو دیدن کنید که در آن می توانید غذاهای منحصر به فرد محلی را بچشید. پس از لذت بردن از چای عسل و میوه های تازه استوایی در یک باغ محلی، از یک رانندگی کوتاه با اتوبوس محلی قبل از یک سمپان بسیار رمانتیک در جنگل نارگیل آبی لذت ببرید تا به قایق بزرگ خود بازگردید. بازگشت به سایگون برای استراحت. یک شب در سایگون.

تور ویتنام نوروز | تور سایگون هالونگ دانانگ هانوی | مهروگشت آریایی

روز دهم تور ویتنام SAIGON DEPARTURE

با سایگون خداحافظی کنید و برای پرواز به خانه خود به فرودگاه‌تان سون نهات منتقل شوید. خداحافظ ویتنام و امیدوارم به زودی شما را ببینم.

دانلود پکیج:تور 9شب ویتنام 2شب سایگون + 1شب هالونگ(کشتی کروز) + 3شب دانانگ + 3شب هانوی مهروگشت آریایی.pdf

اجرای تور ویتنام و سایر تورهای ترکیبی در جنوب شرق آسیا و اروپا

تجربه رویایی‌ترین سفرها با

مهروگشت آریایی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...